Splošni pogoji

Pogoji poslovanja

Splošni pogoji spletne trgovine Drugače.si (v nadaljevanju tudi SPP) so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

Spletno trgovino Drugače.si (v nadaljevanju trgovina) upravlja podjetje Drugače.si d.o.o., Kunaverjeva ulica 9, 1000 Ljubljana, matična številka: 8238294000, davčna številka: 72694122, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju ponudnik ali Drugače.si).

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine Drugače.si, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med Drugače.si in kupcem.

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (zaključka spletnega naročila). Uporabnik je ob zaključku naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z zaključkom naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

V trenutku, ko naročnik zaključi naročilo, je med ponudnikom in naročnikom elektronsko sklenjena naročniška pogodba. Pogoj za zaključek naročila je potrditev SPP ter strinjanje z njimi.

Podatki o podjetju:

DRUGAČE.SI d.o.o.,
Kunaverjeva ulica 9, 1000 Ljubljana
E-pošta: info@drugace.si
Matična številka: 8238294000
Davčna številka: 72694122

Varovanje osebnih podatkov

Drugače.si se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z Uredbo (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 in ZVOP-1.

Vse podrobne informacije o obdelavi osebnih podatkov najdete na strani Politika zasebnosti. Uporabnik se mora zavedati, da je dolžan ponudniku posredovati svoje osebne podatke v pravilni in resnični obliki, prav tako je dolžan ponudnika obvestiti o spremembi svojih podatkov. Uporabnik s sprejetjem teh pogojev potrjuje, da so osebni podatki, ki jih je navedel, pravilni.

Postopek nakupa

Kupec izbere artikle in jih doda v košarico. Pred nadaljevanjem na blagajno pregleda košarico in izvede morebitne popravke. Ko uporabnik klikne na gumb “Na blagajno” se mu prikaže forma za vpis podatkov. V primeru, da je uporabnik registriran, so nekatera polja predizpolnjena. Nato vpiše svoje podatke ter izbere kraj in okvirni termin dostave. V tem koraku kupec prav tako izbere način plačila. Pred zaključkom naročila se mora uporabnik strinjati s SPP. Po zaključki naročila kupec preko elektronske pošte prejme obvestilo, o prejemu in potrditvi naročila. V primeru, da je kupec izbral plačilo po predračunu, je predračun avtomatsko priložen obvestilu.

Nakup je možen tako z kot brez registracije. Registracija uporabniku omogoča enostaven pregled nad naročili in olajša zaključevanje novih naročil z avtomatskim izpolnjevanjem podatkov.

Način plačila

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • z nakazilom na račun ponudnika po izdanem predračunu
  • z gotovino ob dostavi/prevzemu

Cene

Vse cene so navedene v EUR. DDV ni obračunan na podlagi 1. odst. 94. člena ZDDV-1. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila po navedenih načinih plačila, pod navedenimi pogoji. Ponudnik si pridržuje pravico do sprememb cen. Cene se oblikujejo tudi na osnovi posebnih akcijskih ponudb, pri uvajanju novih artiklov ali promocijskih akcij.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo z zadevo “Potrditev naročila”). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot kupca.

Dostava

Področje dostave

Naročeno blago ponudnik Drugače.si dostavlja z lastnim dostavnim vozilom na področju Mestne občine Ljubljana. O območju dostave je kupec seznanjen že pred zaključkom naročila, saj se njegov naslov avtomatsko preverja. Za dostavo naročila mora biti zagotovljen dostop dostavnega vozila neposredno do lokacije navedene na naročilu. Če zaradi posebnih okoliščin dostava ne bo mogoča, bomo o tem kupca obvestili in se s kupcem dogovorili drugače.

Čas dostave

Ponudnik bo naredil vse kar je v njegovi moči, da naročeno blago kupcu dostavil v terminu, ki si ga je kupec izbral ob naročilu. V primeru, da dostava ob izbranem terminu ne bo mogoča, bo ponudnik o tem kupca predhodno obvestil oziroma se s kupcem dogovoril drugače.

Prevzem

Naročeno blago je kupec dolžan prevzeti v terminu in na lokaciji, ki ju je izbral ob naročilu. Obvezan je plačati blago na način, ki ga je izbral pri oddaji naročila.

Račun

Kupec ob dostavi prejme natisnjen račun. V primeru plačila z nakazilom, kupec najprej prejme po elektronski pošti predračun v pdf obliki, po prejemu plačila pa še račun v pdf obliki.
Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

Vklopi razum, zahtevaj račun.

Stroški dostave

O stroških dostave je kupec obveščen pred zaključkom naročila. Ponudnik si pridržuje pravico do sprememb cen dostave. Cene se oblikujejo tudi na osnovi posebnih akcijskih ponudb, pri uvajanju novih artiklov ali promocijskih akcij.

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga, vračilo plačila

Kupec ima skladno z določili Zakona o varstvu potrošnikov pravico, da v 14 dneh od prevzema svojega naročila ponudniku pisno sporoči, da odstopa od nakupa, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. V tem primeru reklamacijo sporoči v pisni obliki na e-naslov, kjer v predmet sporočila zapiše “Reklamacija”. Ponudnik bo v dogovoru s kupcem pripravil dobropis, zagotovil menjavo blaga v čimkrajšem času ali vrnil kupnino najkasneje v roku 14 dni po izdaji dobropisa. Vračilo kupnine bo izvršeno na pisno sporočeni OR oz. TRR kupca. Kupec mora blago vrniti nepoškodovano, v originalni embalaži in v nespremenjeni količini. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga.

Kupec nima pravice do odstopa od nakupa (in posledično vračila blaga) za blago, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe. (43.č člen ZVPot)

Komunikacija

S kupcem bomo v stiku prek sredstev komunikacije na daljavo, razen če bo kupec temu izrecno nasprotoval.

Prijave na e-novice

S prijavo na e-novice prijavitelj soglaša, da se osebni podatki, ki jih posreduje ob prijavi na e-novice, uporabljajo oz. obdelujejo za posredovanje sporočil, povezanih s poslovanjem ponudnika (akcije, novosti, reklamna sporočila, novice, kampanje itd.), na njegov elektronski naslov. To soglasje lahko prijavitelj na e-novice kadarkoli pisno prekliče. Preklic lahko izvede ob prejemu e-novice s klikom na gumb »odjavi«, ki se nahaja na dnu elektronskega sporočila ali pa s sporočilom na e-poštni naslov: info@drugace.si.

S prijavo na e-novice želite biti obveščeni o novostih in promocijah na Drugače.si.

Omejitev odgovornosti

Ponudnik se zavezuje, da se bo po svojih najboljših močeh trudil zagotavljati pravilnost in točnost podatkov, objavljenih na spletnih straneh. V primerih, ko tudi ponudnik predhodno ne izve za morebitne spremembe lastnosti blaga, roka dobave ali cene, zaradi prehitrih sprememb na tržišču, se obvezuje, da bo kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega blaga.

Ponudnik se trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, kljub temu pa je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične.
Ponudnik ima možnost odstopiti od pogodbe s stranko izključno v primeru, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitno napako se opredeli bistvene lastnosti predmeta in vse zmote, ki se po običajih v prometu ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih ponudnik v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.

Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po najboljših močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostavitve učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. Pritožbe lahko oddate prek e-poštnega naslova info@drugace.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Stremimo k temu, da bi rešili morebitne spore sporazumno. Ponudnik se zaveda, da je značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi zadosten argument za to, da kupec ne sproži spora pred sodiščem. Ponudnik si prizadeva, da do sporov ne prihaja, v kolikor pa, naj se le-ti rešujejo sporazumno oz. z izvensodno poravnavo. Če to resnično ne bi bilo možno, spore rešuje stvarno pristojno sodišče v Ljubljani.